Tagi
Kategorie: Wszystkie | e-Marketing | Gry | Marketing | Witryna miesiąca | Życie
RSS
wtorek, 30 sierpnia 2016

Dzisiaj krótko i na temat. FAN-TA-STY-CZNA reklama nowych perfum Kenzo "World"! Zrobiona tak, że aż chciałbym w tej chwili pobiec do sklepu, żeby powąchać :-)

środa, 24 sierpnia 2016

Bardzo ciekawy artykuł nt. prowadzenia działań, w których centrum jest zawsze klient, w dobie omnichannel. Thoryn Stephens z American Apparel dzieli się swoimi doświadczeniami z wielu lat pracy w różnych firmach, od start-upów pod wielkie koncerny.

Artykuł nie jest długi, ale za to bardzo treściwy.

Natomiast mnie się nasunęła jeszcze jedna refleksja, po zapoznaniu się z doświadczeniami i osiągnięciami Thoryna - rola leadera, jednego ownera projektu jest nieoceniona. Bez takiej jednej postaci, która wyznacza kierunek, decyduje, spina, drajwuje i bierze odpowiedzialność, to żadne, nawet najambitniejsze projekty, najlepiej rozpisane, w najlepszych korporacjach świata nie mają szans na realny wpływ na biznes.

wtorek, 21 czerwca 2016

Nie jestem Cannes-freakiem, nie śledzę każdej zgłoszonej kampanii, nie analizuję każdej pokazywanej tam reklamy do szpiku kości, ale staram się każdego roku złapać co się dzieje, co jest driverem, co jest na topie...
I w tym roku muszę przyznać - dawno nie było tak kreatywnie! Za nami pierwsze rozstrzygnięcia, a już jest w czym wybierać:
DIRECT - Swedish number; Chicago Art Museum + AirBnb
PROMO & Activation - REI Opt outside; Burger King France

To są tylko niektóre nagrodzone rzeczy, ale każda z nich łamie pewne zasady, wykracza poza schemat, jednak nie robi tego na siłę. Wręcz przeciwnie! Każde takie 'złamanie', 'wykroczenie' doskonale służy podstawowemu celowi - takie opowiedzenie o produkcie/marce/usłudze, które w prosty, naturalny sposób doprowadzi do sprzedaży.

Zachęcam do zajrzenia i przekonania się samej/samemu:
http://www.canneslionsarchive.com/winners/categories/cannes-lions 

środa, 25 maja 2016

...czyli jak czytelnie zakomunikować funkcję produktu przy okazji wcale nie oczywistego eventu.

Wiem, że powyższe zdanie może zabrzmieć nieco zbyt skomplikowanie, ale akcja bardzo fajna:
- wykorzystany powszechnie popularny trend - bieganie/maraton
- wykorzystany insight biegowy - swobodne oddychanie
- zakomunikowana funkcja produktu - oczyszczanie nosa
- ustawiona odpowiednia skala trudności - zanieczyszczone miasto

Coś co na pierwszy rzut oka nie wydaje się być oczywiste, po krótkim zapoznaniu się z materiałem powoduje, że wszystko jest jasne. I zapamiętane. Brawo dla Saatchi.

piątek, 20 maja 2016

Poniższy film pokazuje ciekawą akcję zrealizowaną przez producenta pieluszek. Bazuje ona na bardzo prawdziwym insighcie - wiele kobiet, po urodzeniu dziecka, wpada w depresję prze ciągłe płacze dziecka, ciągłą "obsługę" malucha, co powoduje zamknięcie i w sumie odizolowanie od świata.

Marka pieluch "Hello Angel" postanowiła wywołać uśmiech na twarzach mam i wyprodukowała pieluchy, które po nasiąknięciu dziecięcymi sikami pokazują tekst, m.in. "kocham Cię mamo!"

Jakkolwiek by to nie brzmiało, nie wyglądało naiwnie, bardzo mi się to podoba. Takie 'małe nic', a na pewno sprawi, że przynajmniej  sprzedaż będzie większa :-)

 

 
1 , 2 , 3 , 4 , 5 ... 33