K.I.S.S.

Keep it simple stupid - proste idee ale idealnie osadzone w kontekście!

Wpis

piątek, 30 marca 2018

HomePod, czyli ręczna robota

Trochę przewrotny tytuł, trochę przewrotny post, ponieważ na blogu dedykowanym prostocie w komunikacji marketingowej pojawia się rzecz kosztująca miliony... i to zielonych... Ale ogląda się to świetnie! Reklama nowego produktu Apple o nazwie HomePod. W małym pokoju zaczynają się rozswuać ściany, rozciągać stolik, rozszerzać kanapa, a całość zamienia się w wielką scenerię w magicznym świecie. A wszystko jest zrobione "ręznie", tzn. to nie są efekty komputerowe! Cymesik! Rzadko już trafiają się takie produkcje. Wiadomo, cost effectiveness :-) Enjoy i Wesołych!

A tutaj można zobaczyć jak całość powstawała:

Szczegóły wpisu

Tagi:
Autor(ka):
straat
Czas publikacji:
piątek, 30 marca 2018 09:13

Polecane wpisy

Trackback

Wyszukiwarka

Kanał informacyjny