K.I.S.S.

Keep it simple stupid - proste idee ale idealnie osadzone w kontekście!

Wpis

środa, 24 sierpnia 2016

Thoryn Stephens z American Apparel o omnichannel

Bardzo ciekawy artykuł nt. prowadzenia działań, w których centrum jest zawsze klient, w dobie omnichannel. Thoryn Stephens z American Apparel dzieli się swoimi doświadczeniami z wielu lat pracy w różnych firmach, od start-upów pod wielkie koncerny.

Artykuł nie jest długi, ale za to bardzo treściwy.

Natomiast mnie się nasunęła jeszcze jedna refleksja, po zapoznaniu się z doświadczeniami i osiągnięciami Thoryna - rola leadera, jednego ownera projektu jest nieoceniona. Bez takiej jednej postaci, która wyznacza kierunek, decyduje, spina, drajwuje i bierze odpowiedzialność, to żadne, nawet najambitniejsze projekty, najlepiej rozpisane, w najlepszych korporacjach świata nie mają szans na realny wpływ na biznes.

Szczegóły wpisu

Tagi:
Autor(ka):
straat
Czas publikacji:
środa, 24 sierpnia 2016 11:10

Polecane wpisy

Trackback

Wyszukiwarka

Kanał informacyjny