K.I.S.S.

Keep it simple stupid - proste idee ale idealnie osadzone w kontekście!

Wpis

środa, 20 marca 2013

VW again :-)

Powoli mój blog zaczyna się chyba zmieniać w tubę propagandową VW, ale jak tego nie robić skoro ONI robią TAKIE rzeczy.

Poniżej link do bannerblog.com.au , gdzie umieszczono case reklamy emitowanej na YouTube. Reklama miała przekonywać do używania oryginalnych części zamiennych.

Idea była prosta: YT jest pełen mniej lub jeszcze mniej udanych wersji oryginalnych piosenek. VW wykorzystał to w ten sposób, że emitował na tych udawanych wersjach banner z info: "Nie akceptuj imitacji. Wybieraj oryginalne części".
I tutaj kolejne zaskoczenie i wzmocnienie przekazu: po kliknięciu użytkownik jest przenoszony na oryginalne wykonanie danego utworu!

Prosto, klarownie, wyróżnialnie :-)

http://bannerblog.com.au/2013/03/vw_the_original_click.php

Szczegóły wpisu

Tagi:
Autor(ka):
straat
Czas publikacji:
środa, 20 marca 2013 16:09

Polecane wpisy

Trackback

Wyszukiwarka

Kanał informacyjny